miércoles, 5 de marzo de 2014

Tod@s perdemos con cada unidad escolar que se suprime, pues anuncia que nuevos centros de educación públicas se cerrarán, para favorecer a los privados pagados con dinero público. Tod@s somos el Cremona de Alacuás




CEIP Ciutat de Cremona: tancats per sobreviure youtube.com Cremona: tancats per sobreviure. Un grup de treballadors de RTVV visitàrem el CEIP Ciutat de Cremona d'Alaquàs la vesprada del 23F. El colp d'estat mediàtic .
..

HEM DE RESPONDRE UNITS CONTRA LES RETALLADES EN L'ENSENYAMENT PÚBLIC I L'APLICACIÓ DE LA LOMQE. EN DEFENSA DE LA ESCOLA INCLUSIVA, PARTICIPATIVA, DE QUALITAT I EN VALENCIÀ.


Organitzarem autobusos per anar-hi des de les localitats de la Marina Baixa

Jornada de portes obertes, tancament, comarcal Educació Pública Marina Baixa. 
20 de març al IES Pere maria Orts de Benidorm, contra la reducció de beques,d' unitats escolars i professorat, contra la falta de finaçament pel manteniment i la construcció dels centres públics. Contra les retallades i l'aplicació de la Lomqe

Segundo 'round' contra la LOMCE: desobediencia y recursos ante el Constitucional

Las asociaciones que forman parte de Stop Ley Wert impulsan ahora una nueva plataforma en la que proponen la resistencia y la desobediencia a una ley "injusta y subordinada al modelo económico neoliberal".


"Nos rebelamos, no vamos a ser insumisos, pero tampoco vamos a incumplir nuestro Estatuto de Autonomía", afirma el consejero de Educación.

Wert solo ampara al alumno que pida español como lengua vehicular

La ley prevé únicamente pagar un centro privado a quien pida estudiar en castellano y no halle oferta
La justicia fija en el 25% las clases en castellano en Cataluña

No hay comentarios:

Publicar un comentario