jueves, 24 de julio de 2014


Tant al País Valencià com a la resta de l'Estat hi ha centenars de companys i companyes que s'estan organitzant de manera radicalment democràtica i horitzontal per seguir articulant la lluita per l'Ensenyament Públic per la qual cosa han allargat la seua dedicació a aquesta, tant a l'Acampada de València com a les Jornades estatals per l'educació que volem. 



També la Plataforma de País Valencià, conformada per diverses entitats representatives ens proposa un calendari de mobilitzacions d'inici de curs. 


Gracies a tots per la vostra dedicació a l’escola que és la garantía de un millor futur per a tots i totes


Bon estiu a tots, malgrat que al País Valencià serà més curtet que en els altres llocs de l’Estat, gràcies a la malevolència de María José Catalá.


Tanto en el País Valenciano como en el resto del Estado hay cientos de compañeros y compañeras que se están organizando de manera radicalmente democrática y horizontal para seguir articulando la lucha por la Enseñanza Pública por lo que han alargado su dedicación a ésta. Tanto en la Acampada de Valencia, como en las Jornadas estatales por la educación que queremos.


También la Plataforma de País Valenciâ, conformada por diversas entidades representativas nos propone un calendario de movilizaciones de inicio de curso.


Gracias a todos por vuestra dedicación a la escuela que es garantía de un mejor futuro para todos y todas.


Buen verano a tod@s, aunque al País Valencià será más corto que en los otros lugares del estado gracias a la malevolencia de María José Catalá.



Ni escolta ni vol escoltar, per aço ha sigut nomenada portaveu del PPCV, la seua funció és retallar línees en Valencià i unitats a l'escola pública per afavorir a la Privada, amb diners i terrenys públics i tot tipus de privilegis.


PERÒ JUNTS LI PODEM GUANYAR LA PARTIDA





Una vintena de persones van passar la nit acampades al PROP de Gregorio Gea En la jornada de hui han arribat les escoles en lluita de la demarcació de Castelló



Aquí os dejamos la propuesta de calendario para el curso 2014-2015 que hemos elaborado en las jornadas. (En el link podéis descargaros el documento en PDF).
Un calendario que nos va ayudar a hacer un frente común en todos los territorios. 
#12meses12luchasXLaEPública
Y recordamos, que es una propuesta que se lleva a los territorios, se propone, se debate y se decide qué hacer. Está abierto a propuestas y a revisión según vaya avanzado el curso.







No hay comentarios:

Publicar un comentario